De klant aan het woord: Dirk Vandriessche, zaakvoerder:
“Alles wat we als communicatiebedrijf hebben zijn de bestanden die we op onze server hebben opgeslagen. Het is een hele geruststelling te weten dat ze meerdere keren per dag automatisch op de servers van iConnect geback-upt worden, want zo kunnen ze onmogelijk verloren gaan… zelfs al zou er op kantoor brand uitslaan. Bovendien zijn deze bestanden van om het even waar vlot en makkelijk bereikbaar. Ook dat geeft een gerust gevoel, want van zodra je een internetverbinding hebt, heb je eigenlijk alles bij wat je nodig zou kunnen hebben. Kortom: de perfecte combinatie van een enorme flexibiliteit en een degelijke dataveiligheid. Handig toch? En hebben we ooit een probleempje, dan bellen we gewoon naar de helpdesk en worden we meteen competent en vriendelijk geholpen. Indien nodig – en dat gebeurt wel eens, want van IT hebben wij echt geen kaas gegeten – nemen ze ons scherm gewoon over en doen de nodige ingrepen van op afstand.
Met onze telefooncentrale zijn we onlangs trouwens eveneens overgestapt naar de cloud om voor onze telefoongesprekken even flexibel te zijn. Van overal kunnen bellen, gebeld worden of kunnen doorschakelen alsof je op kantoor achter je scherm zit, zelfs vanuit het buitenland! Dat is pas handig én financieel interessant.”
Talking Circles
Als full-service communicatiebureau heeft Talking Circles zich gespecialiseerd op meertalige bedrijfscommunicatie. Zij helpen KMO’s en multinationale bedrijven bij het in kaart brengen van hun communicatiebehoeften het bedenken van gepaste oplossingen in het kader van een strategisch plan. Samen met hun klanten ontwikkelen ze de meest geschikte communicatiemiddelen om de juiste doelgroep op het juiste moment te bereiken. En valt er onverwacht een collega van het communicatieteam uit? Of is er extra ondersteuning nodig voor een bepaald project? Dan leveren ze de nodige day-to-day support en draaien gewoon mee met het team van hun klant.