Communicatie via de cloud

Via het internet bellen, alles volledig op maat, flexibel en heel gebruiksvriendelijk. Daarvoor staat onze cloudoplossing. Geen telefooncentrale meer, maar alles op één plek in de cloud, makkelijk toegankelijk, waar ook ter wereld. Naast de functies van een klassieke telefooncentrale krijgt u ook een hele waaier van unified communication-oplossingen die tot nu toe enkel beschikbaar waren na belangrijke investeringen in grote installaties. U betaalt enkel wat u gebruikt. Uw oplossing is volledig schaalbaar van 2 tot 2000 gebruikers, afhankelijk van uw noden. Zo zijn tijdelijke uitbreidingen voor bijvoorbeeld een project of event ook mogelijk.
Geen langetermijninvesteringen met duur onderhoud, maar wel een performante dienst die dagelijks verder ontwikkeld wordt. U bent niet meer gebonden aan een investering met stroeve uitbreidingsmogelijkheden en u heeft de mogelijkheid om in te krimpen indien nodig.
Automatisch komen er nieuwe functies bij om het comfort en de gebruiksvriendelijkheid van uw communicatieplatform verder te verhogen. Door de combinatie van uw vast of draagbaar toestel, uw app op uw smartphone en uw web interface krijgt u een heel nieuwe rijke communicatie-ervaring. U zal niet enkel beter bereikbaar zijn maar u zal uw klanten ook professioneler kunnen ontvangen. Geen enkele oproep zal verloren gaan – waar u ook bent.

Webportaal via de cloud

Vanuit uw webportaal alles beheren, de status van uw medewerkers zien, chatten, videoconferenties organiseren en nog zo veel meer.

APP via de cloud

Via een geïntegreerde app uw smartphone gebruiken als een volwaardig systeemtoestel.

CRM via de cloud

Voor zowel uitgaande als inkomende gesprekken applicaties op uw PC koppelen met klantgegevens.