De klant aan het woord: Trudo Carlier, zaakvoerder

“Telefoonlijnen kan iedereen leveren. Maar het is pas wanneer er eens iets fout loopt dat je je kan onderscheiden. Onze reisadviseurs werken zowel met vaste als DECT-telefoons. De 15 telefoonlijnen via de centrale in de cloud werken probleemloos. Maar als er dan toch eens iets schort, wordt er heel snel en efficiënt gereageerd. Dat is belangrijk, want onze klanten zitten in heel Vlaanderen verspreid en bellen ons wanneer ze vragen hebben. Onze telefoons staan nooit stil. We moeten daarom permanent bereikbaar zijn, en dat zijn we ook. En dat geeft een goed gevoel. Daarom zijn we al 10 jaar klant bij iConnect en blijven het.”

De Blauwe Vogel

Met het inleggen van een vaste koetsenlijndienst vanuit Marseille begon het succesverhaal van ‘De Blauwe Vogel’ al in 1609. Meer dan 400 jaar en 18 generaties later is het bedrijf in Sint Truiden uitgegroeid tot het wellicht meest eigenzinnige reisbureau van Vlaanderen. Ze bieden uitsluitend groepsreizen aan die ze volledig zelf samenstellen en begeleiden met eigen Nederlandstalige gidsen. Alle informatie ontvangen reizigers tijdens themadagen in het bedrijfseigen auditorium in Sint Truiden. Hun klanten (meestal via het internet – zo’n 40.000 per jaar!) komen uit heel Vlaanderen. Door deze grote volumes kan ‘De Blauwe Vogel’ reizen aanbieden aan prijzen die je online niet vindt. Geen gewoon reisbureau dus.

www.deblauwevogel.be